Alla inlägg under mars 2009

Av pippilotta - 1 mars 2009 08:09

maken...

Och jo det är nog min tur att bjuda på frukost i dag! 

Det gör min man här hemmma ca 98% av dagarna...

Dagen i dag är annars ett ??? vi har inga planer...egentligen finns det hur mycket som helst att ta i tu med...så vi får väl se var vi landar...

...förmodligen i min äldsta dotter rum...

Det har vi tänkt ta tag i ett längre tag nu...

för det första så samlar hon på allt...hon kastar inget...hon har ca 600 gosedjur ;-), man kan inte heller beskylla henne för att ha ordning på saker ...hennes rum skulle också må bra av en lite "makeover"...

Så om jag får bestämma så fixar vi där idag!

Temperaturen ute ligger på ca -16 grader så det dröjer en stund innan vi kan gå ut i alla fall...

Nej nu ska jag koka lite ägg och duka fram frukosten!!!

Är så härligt att höra mina flickor som sitter tillsammans och är sams...de spelar playstation...sonen sitter vid datorn...

Ovido - Quiz & Flashcards