Alla inlägg den 16 mars 2009

Av pippilotta - 16 mars 2009 14:01

...och allt går bra än så länge...även om jag känner mig lite "svag"...

Har nyss ätit lunch = dagens andra soppa...i morse blev det blåbärssoppa...så nu är det bara vatten som gäller fram till ca 18-19 tiden ikväll...då det är dags för dagens sista påse...

***************

Har ringt och bokat in ett möte i dag 15:30 på Xtravaganza, ett personligt möte då jag också ska väga mig...

Min grupp börjar på onsdag.....

***************

Ringde just till fritids och sa att barnen får gå till farfar´s som ligger alldeles vid skolan... 

Annars så hoppas jag på en lugn kväll, har planerat in lättlagad mat till barnen och så blir det väl lite läxläsning...maken kommer hem i natt

:(

först jobb, sen tränar möte och sedan "gubbfotboll"....



Ovido - Quiz & Flashcards