Alla inlägg den 4 mars 2009

Av pippilotta - 4 mars 2009 13:36

... är hemma några timmar innan jag ska vara tillbaka på APT...

Egentligen borde ...

jag ta en promenad nu - förstår inte varför jag har ett sånt motstånd för att motionera...

Barnen är ju på sportlov...så jag kan ju göra vad jag vill...och då gör jag ingenting...men det är kanske det som jag behöver...ladda batterierna...utan att ha dåligt samvete...som jag har nu när jag sitter här och kollar på datorn...

I kväll på APT ska vi diskutera flytt av fler barn till min avdelning...jag arbetar ju på en 5-årsavdelning (f.-03) och nu ska vi förmodligen flytta även barn (f.-04 och -05) så att vår förskola blir en förskola för 1-3 åringar och vår/min avdelning blir en förskola för 4-5 åringar...Det som föräldrar reagerar på är att "min" 5-års avdelning ligger ca 1 km från förskolan i anslutning till en lågstadieskola...

 Alla ( föräldrar,personal och rektor) inblandade är överrens om att det bästa vore att bygga ut vår förskola med en avdelning till, från 2 till 3 avdelningar! Alla utom komunen och politikerna, som anser att det blir för dyrt!


Ovido - Quiz & Flashcards