Alla inlägg den 9 mars 2009

Av pippilotta - 9 mars 2009 17:17

....nu är jag inbokad på ett kostnadsfritt informationsmöte på

XTRAVAGANZA....på torsdag 15.00

Av pippilotta - 9 mars 2009 16:17

 ... nu funderar jag allvarligt på att anmäla mig till en viktgrupp på xtravaganza...

Har varit emot det...men nu känns det som om jag verkligen behöver ett starkt stöd... och ett snabbt resultat!

Tror inte på pulver i längden och är livrädd för att gå upp lika fort som jag går ner...

Min bror har lyckats med hjälp av xtravaganza för ca 1 år sedan och har hållit vikten sedan dess...men han har några gånger sedan han blev klar ...ätit pulver igen för att ta ner de kilon som han har gått upp...

.... svårt....

Måste bestämma mig... 

Av pippilotta - 9 mars 2009 15:54

...nej inte blev det någon havregrynsgröt i morse...

frukosten bestod av en smörgås (grovt bröd) med skinka och en kopp kaffe...sådär...

Lunchen gick lite bättre...grekiska biffar  - och så hoppade jag över potatisen, tog istället mycket från salladsbordet...

Men nu när jag kom hem så kom min mamma med man och fikade lite...så då blev det en macka igen...den var ju onödig!

Men jag måste ändå tycka att jag har varit lite duktig...när jag var på ICA så stod jag emot alla impulser att handla något sött!!


Det är inte enkelt att ändra sina vanor ... :(

Ovido - Quiz & Flashcards