Alla inlägg den 20 mars 2009

Av pippilotta - 20 mars 2009 21:51

... har blivit min nya passion...

jaa, nu när jag har börjat bli "lite" less på vanligt kranvattten...så känns det nästan som en drink att skära upp några citronskivor i ett glas med vatten...medans resten av familjen har smaskat på lite chips och godis i kväll...konstigt men jag är inte ens sugen... VET ju att jag skulle "förstöra" allt eller ialla fall ketonfasen som ja nu är i....

***************************

I morgon bitti är det invägning - då är det en vecka sedan jag startade...blir spännande...jag gissar på minst -3 kg...

Jag ska förstås också mäta mig ;-)

God natt everyhopa!!!


Av pippilotta - 20 mars 2009 08:50

... ja nu är jag ett år äldre och klokare... ;))

Dagen passerade förbi på ett lugnt och trevligt sätt...Jag hade köpt en smörgåstårta och till det hembakade bullar och after eight...lämpligt tyckte jag med dryck och kaffe till ... själv så blev det ju soppa - som vanligt...men provade att mixa lite...tog chokladsoppan och blandade med 1dl kaffe...det blev lite festligare...

***************

Känner mig lite svag...fryser lite...så det tar nog på mina kilon...

Tänkte väga mig här hemma på Lördag, då är det en vecka sedan jag startade...och så ska jag mäta mig också...

*****************

Börjar redan att gruva mig lite inför nästa helg när jag ska åka till Sthlm med några tjejer...fre-sö...

det blir tråkigt....krångligt...

Ovido - Quiz & Flashcards