Direktlänk till inlägg 18 januari 2010

- 4,5 ...

Av pippilotta - 18 januari 2010 17:52

...kilo på en vecka    !!!

Så nu är jag nere på den vikten som jag har haft sedan i somras...

men eftersom jag ju inte rikigt var nöjd då så ska jag hålla ut någon vecka till nu...

Skulle jag kunna gå ner hälften =2kg nästa vecka så skulle det vara kanon   

 

Nu är maken och mina yngsta frön i slalombacken och jag och min stora tjej ska ge oss på hennes matteläxa och sedan hårtvätt och duschning...

 

Promenad ska det oxå bli - när maken och barnen är hemma så sticker jag ut en sväng - ska faktiskt bli skönt känner jag    hoppas att den känslan stannar kvar !!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pippilotta - 1 februari 2011 23:12

... JAAA !!! jag har fått en ny vana  på det nya året!! Jag har börjat T R Ä N A !!! Och jag är såå glaad för att jag nu vågar säga att det är en vana    Jag går/joggar på bandet eller så går jag på Afro - och det är såå roligt!!   natti na...

Av pippilotta - 1 februari 2011 13:02

...ja då kör jag igång en sväng med bloggandet    Jag är verkligen mitt i livet !!! Känns det som ... och livet rusar på i en mycket hög hastighet... Tror att jag behöver bloggandet för min egen reflektion ett tag framöver! Har varit hemma...

Av pippilotta - 20 januari 2010 12:52

... har jag soppat nu, och det går ju bra, men är såå tråkigt att inte få äta eller tugga något... Just nu så känner jag mig ganska nöjd med hur kläderna sitter och skulle jag hålla den här vikten så är det ju OK   .   Men det var ju så här jag...

Av pippilotta - 18 januari 2010 17:58

...är mensen tillbaka också ! Efter allt strul med spiral, p-piller ev. cellförändringar mm mm så har jag inte haft grejerna sedan någon gång i börja av nov tror jag... Gjorde tom en gravtest den 23 dec för att vara säker    Men i dag så funkar...

Av pippilotta - 17 januari 2010 23:02

... i dag blev det i slalombacken , jag fick helt ny utrustning i mellandagarna, så det var på tiden - och riktigt roligt! Men tyvärr fick vi inte med oss vår äldsta dotter ...  hon vill verkligen inte... och jag tycker att slalom är något som he...

Ovido - Quiz & Flashcards