Alla inlägg den 15 mars 2009

Av pippilotta - 15 mars 2009 19:32

...ja det känns OK ...

Har tagit det mycket lugnt idag, har t o m sovit en stund på em...och det brukar aldrig hända om jag inte är sjuk...vet inte om det beror på den här omställningen eller sviterna efter en jobbig vecka...

Maken har handlat,städat,lagat mat och sett fotboll...

Nu ska jag bara fixa lite inför morgondagen och sedan blir det sängen...

Barnen duschar och tvättar håret.


Av pippilotta - 15 mars 2009 11:20

... verkar funka... ialla fall än så länge...

Eftersom jag nu bara äter/dricker soppor & dricker vatten...så "kan" jag ju inte "fuska"...och det känns faktiskt skönt!

*******

Det enda negativa som jag har märkt hitills är att jag har en lite äcklig smak i munnen...hoppas att det går över med tiden...

Samt att jag får gå och kissa - hela tiden...

*******

Nu har jag skickat maken med en veckolista till affären - så att jag ska slippa handla till veckan...

Jag kommer att ta det mycket lugnt i dag...inte göra av med några kalorier i onödan...tills kroppen har ställt om sig...typ på onsdag eller torsdag...hoppas jag att det ska gå att börja med lite promenader...


Jag ska på första gruppmötet på onsdag!!

Det blir också spännande...jag som varit Viktväktarna trogen i såå många år...

Ovido - Quiz & Flashcards