Alla inlägg den 6 mars 2009

Av pippilotta - 6 mars 2009 17:59

... så här såg koftan ut!!

Dessutom är den vändbar!!

Älskar koftorna från "Gudrun" - det här är nog min 4:e...

Av pippilotta - 6 mars 2009 17:45

... ja vi har haft en riktigt mys och slappar dag i dag - härligt!!

Nu håller jag på med middagen... det blir hemlagade

 biffar á la "Mat-Tina" .

Barnen tittar på film, de två äldsta ser "Herbie" och lillan sitter och ser High school musical 2 båda inhadlade i dag. Så nu måste vi köpa eller hyra 3:an av High school musical som är ute nu...tycker lilltjejen!

Hon älskar att dansa och sjunga till filmerna.

^^^^^^^^^^^

Blev ganska nöjd i dag med "Gudrun" varorna...en kofta var bra men den andra -  för liten...och lite konstig i modellen...

 ^^^^^^^^^^

Nej nu åter till maten - och sedan kollar vi in "Let´s dance"!


Av pippilotta - 6 mars 2009 10:53

... sista dagen på sportlovet och jag är ledig med barnen...

Den här veckan har de:

 -Bowlat, -varit på bio, -åkt slalom, -åkt snöskoter, -sovit hos momor, - varit ute och grillat korv ...

Så jag tycker faktiskt att vi kan ta det lugnt i dag! Bara vara...göra det vi vill och får lust till...


Själv så ska jag nu efter frukost plocka undan lite, hänga en tvätt och snygga till mig lite:-)) sedan åker vi och handlar


Jag har också ett paket att hämta ut!!!

Från Gudrun!

Ha en bra dag alla!!!

Ovido - Quiz & Flashcards