Alla inlägg den 23 mars 2009

Av pippilotta - 23 mars 2009 18:45

... ja egentligen så kan jag nog inte kalla det för ett problem...

Jag och min syster fyller båda år i mars och vi fick likadana armband av vår mor :-) Jättefina - verkligen!!

Men vi tyckte nog båda att de var lite för stora och lite klumpiga att ha till vardags... så vi träffades i dag på stan i den butiken för att välja något annat...

När vi fick se beloppet på kvittot så...armbanden kostade 2690:- - styck!

Och varken jag eller min syster fyllde jämt i år...

Men ett angenämt problem blev det...vände och vred och provade både ringar, armband och halsband (Efva Attlings serie) sååå fina saker...Men då jag redan har 2 Attling halsband...

Bestämde mig tillslut för en klocka (Gant) OCH ett par örhängen så jag fick lägga till 290:- på slutet.

Nu är jag sååå nöjd - skulle aldrig själv lägga såå mycket pengar på en klocka!

Tyvärr tog jag mig inte tid att stanna med syster och ta en kaffe...utan stressade hem och hämtade barnen +en kompis på fritids...

*******************************

Annars så kämpar jag på med mina soppor, och jag tycker att det går bra! Är lite sur på maken som skulle ha varit hemma för ett tag sedan...

men nu tänker jag göra mig klar och ta en promenad när han kommer hem...så får han ta läxor med sonen...

Ovido - Quiz & Flashcards