Alla inlägg den 3 mars 2009

Av pippilotta - 3 mars 2009 20:14

... här hemma...

Ja det är otroligt vad tyst det blir när barnen inte är hemma...men de behöver bara åka i väg så saknar jag dem på en gång...konstigt.?

För i vardagen så läängtar jag till att få  lite egen tid...

De ca 3 timmar som har gått sedan de åkte har jag och maken ätit och suttit vid datorn och drömt oss bort till olika semester alternativ...allt från en minivecka i London till öluffning i Grekland till en Thailandsresa till hösten...helst skulle jag önska att vi hade semester och pengar till alla tre resorna... ;-))

Vi har iallafall redan bestämt oss för en resa till Kolmården i år!!

  Det har vi redan berättat om för barnen...annars så är det något som vi måste tänka på...att inte berätta i för god tid...sonen tjatar nämligen "ihjäl" oss...ett misstag som vi har gjort tidigare år...

Nu ska jag försöka att ta fram mina böcker och anteckningar......

Måste oxå i säng  i skaplig tid - öppnar i morgon igen!

Av pippilotta - 3 mars 2009 12:19

... snart blir jag barnfri...!

I eftermiddag blir de hämtade och blir borta

i två dagar.De åker till mormor - så vi träffas på torsdag igen....

Det känns skönt....men ack vad tiden går fort ...när man tror att man ska hinna njuta sååå mycket....av egen tid...

Det brukar nästan ta två dagar innan jag kan njuta av att vara själv...

En kväll ska jag ha APT och i kväll så måste jag sätta mig med mina studier!!!

Så de här kvällarna kommer att försvinna i ett huj!


Nej nu har jag slut på min rast!!



Ovido - Quiz & Flashcards