Alla inlägg den 18 mars 2009

Av pippilotta - 18 mars 2009 22:09

... ja idag så har möten avlöst varandra...

I morse var ju maken och jag på BUP - och det gick bra. Jag känner stort förtroende för framförallt psykologen som vi träffar...hon sa många kloka saker som jag inte har tänkt på... Bl a så tycker hon inte att vår dotter ska pressas att delta i gymnastiken när hon mår så dåligt av det...eller att hon får delta i någon annan form av gympa...hon säger själv att ute går bättre, hinderbana är OK och fritt också...individuella aktiviteter passar henne bättre...

Efter det så var jag till sonens klass för ett möte där med, rektor, speciallärare, talpedagog och hans fröken...det kändes också mycket bra - de är jätteduktiga och gör och vill verkligen väl!

Och i kväll så var det dags för första gruppmötet hos Xtravaganza...jag tror vi var ca 9 i gruppen...kändes så där...Jag valde att inte väga mig utan väntar till nästa onsdag...de rekomenderade att vi skulle ställa undan våra vågar och istället mäta oss...och väga oss hos dom var 14:e dag...

Nu sover resten av familjen...så det är väl lika bra att jag också kryper till sängs.....och....imorgon så fyller JAG år!

Ovido - Quiz & Flashcards