Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av pippilotta - 31 oktober 2009 10:55

...ja det får bli en sköön slappardag i dag!!

Känns härligt med två röda dagar...och inga måsten...

I kväll är vi bjudna på middag hos mina svärföräldrar, det blir nog trevligt och mycket gott!!

Och framförallt så blir det skönt tycker jag att inte vara hemma när det blir "Bus eller godis?"...ja jag vet jag ÄR tråkig...men jag tycker att det är jobbigt med alla som ska ha godis eller pengar...och jag har inte alls tagit till mig den här amerikanska traditionen...

Hade maken varit hemma i år på Halloween så hade vi tänkt ha middag med maskerad för barnen...men nu när jag blev ensam..så struntade jag i det....

 

Nä nu ska det plockas lite så att hemmet blir acceptabelt och så kanske det blir en promenad...

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards