Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av pippilotta - 18 oktober 2009 11:31

...ja, min dotter hade bästa resultatet på SO provet om europas huvudstäder och länder!!! Hon är jätteduktig!!

Som autistisk har man t.ex "lätt" för att minnas detaljer...så att memorera städer och länder på en karta verkar vara hennes grej Glad.  Själv så reagerar hon nästan inte alls...utan sa typ i förbi farten att hon "bara" hade 2 fel på SO:n...

 

I går badade vi hela familjen - hela dagen...

första gången som jag kände mig överflödig...stod och frös...annars så har jag ju sprungit med barnen upp i alla trappor och åkta alla kanor... nu blev det lite varma bubbelbad och lite egen tid i duschen som lyx...

 

I dag så åker studsmattan in för säsongen...mycket skruvande...

 

Känner mig annars ganska låg för tillfället....

 

Ovido - Quiz & Flashcards