Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av pippilotta - 21 oktober 2009 08:06

...vad skönt!!

Det gick sådär kan man säga med jeansköpet i går Rynkar på näsan först och främst hade jag ett motstånd till att prova jeans...och DET måste man ju om man ska köpa jeans...tror att det sitter kvar mentalt sedan mina övervikiga dagar...som ju inte är såå långt borta...

Men till slut hamnade jag på JC och fick hjälp av en trevlig tjej...men även om jag nu kan ha stl 38-40 så var det mycket svårare att hitta ett par jeans som både satt bra och kändes bra...

Fick i allafall med mig ett par hem...snäva som jag kan ha i mina stövlar...det kändes OK...

 

I dag väntar utvecklingssamtal med min yngsta dotter Glad

 

I kväll så blir det nog städning, städning och städning....

OM

jag orkar

har den senaste tiden känt mig så onormalt trött...kanske en kombination av nedstämdheten...

 

Nä nu ska jag tänka positivt!!!

På fredag har jag tagit ledigt!!! Då blir det tjejhelg med mina tjejer och deras farmor till Sthlm!!

Vi ska bo på hotell, se "High school musical" med Kevin Borg och se "Walking with dinosaurs" på Globen!


Ovido - Quiz & Flashcards