Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av pippilotta - 26 oktober 2009 22:22

...jaa vart har de tagit vägen???

I dag hade jag bestämt mig för att gå en runda efter jobbet...men på fm så kom jag ihåg att vi ju skulle på vår föräldracirkel (autism/aspberger) på em...så då blev det ingen promis i dag heller Rynkar på näsan

 

Men min gulliga svärmor föreslog att vi efter cirkeln skulle gå ut och äta på stan så kunde barnen vara kvar hos dom och äta...

så vi gick och åt en god toast skagen och en god köttbit...så skönt att få sitta en stund ostört och prata med varandra...

I morgon så siktar jag mot en promenad efter jobbet!

 

Vikten håller jag skapligt - trots att jag verkligen inte lever som jag kanske borde...

Liiite ältar jag att jag inte har gått ner så mycket som jag hade planerat...att jag inte höll ut....

Mitt mål var att väga under 70 kg på min våg hemma - nyvaken, nykissad och naken Flört...

Nu väger jag ca 73-74kg på min våg...

alltså skulle jag vilja gå ner 6-7kg till - egentligen...

Men det jobbiga är ju att jag är nöjd nu med min stl...jag handlar ju kläder i stl 38/40 och M förr hade jag 46/48 och L eller XL ...

jag kan ju dessutom handla i nästan vilken affär som helst nu...

Det är nog därför som motivationen tryter...jag tänker istället att jag ska lägga kraften på att hålla vikten.

 

Nä nu väntar sängen!!

Natti natti

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards