Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av pippilotta - 9 oktober 2009 08:14

... ja fyy vad veckorna går fort Rynkar på näsan och livet går verkligen i 110...

I går kväll hade jag föräldramöte på min egen avdelning och det kändes bra...i allafall OK... direkt efter jobbet igår så hämtade jag hem barnen och så rullade vi lite chokladbollar...

för i kväll så blir det ett försenat 12-årskalas här hemma. Min dotter fyller år i början av augusti och det är ju sommarlov då ...så vi brukar vänta tills skolan har dragit igång...

men i år så blev det lite senare ändå...

Hon har beställt thaimat Glad så pappa får åka och hämta!

Chips, godis och kladdkaka blir det också...

 

I morgon så ska vi till kyrkan och det är verkligen länge sedan...barnen har nog nästan aldrig varit till kyrkan. Barnens kusin ska döpas Glad det blir nog fint, dopet hålls i kyrkan där jag är både konfirmerad och vigd. Efteråt ska vi åka hem till mamma för middag, det blir också mysigt att träffa min moster och morbror som ska sova över där.

 

V I K T E N håller jag skapligt...

men jag är hela tiden orolig för att jag ska ha gått upp...och fortfarande så har jag inte motionerat regelbundet...det blir typ bara på helgerna Skrikandes min egen tid "finns" inte....

 

Nu väntar jobbet - vi ska försöka få till lite planering nu på fm...lite eller mycket knöligt när man bara är en avdelning...


 

 

Ovido - Quiz & Flashcards