Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av pippilotta - 29 oktober 2009 15:50

...ja i dag/kväll är även maken utflygen från hemmet Glad han jobbar och är hemma vid 23 tiden...

 

Men jag kan ändå inte riktigt njuta av att vara ensam hemma... visst är det konstigt ???

I vardagen så är det ibland inget som jag önskar mig mer än att få vara ensam....

...jag ska i allafall snart ta en promenad

med en granne, och det känns både motigt och skönt...skönt att ha bestämt med henne...men datorn och TV soffan känns också lockande.

 

Pratade just med min mamma och barnen har det jättebra!!

 Förståss!!

I morse hade de bakat pepparkakor och vid lunch hade de gått iväg till en lite grillkåta och eldat och ätit grillkorv....

Och i morgon så kommer de hem Skrattande

Nä nu ska här bytas om och reflexvästen ska fram!!

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards