Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av pippilotta - 14 oktober 2009 18:45

...förstår verkligen inte vart tiden "tar" vägen???

Nu har fem dagar gått sedan jag sista hade tid att skriva av mig lite...

Min tid nu består mest av att göra läxor med barnen, gå på olika möten, hushållsarbete och att handla...

 

I går så var jag och handlade två vinterjackor efter mitt och sonens möte med logoped på habiliteringen...blev en mörk jacka från Stadium till stortjejen...eget val - naturligtvis Glad mina förslag gick inte alls...men hon blev nöjd - och det är ju viktigast!

...och så en från P.O.P som min yngsta blev mycket nöjd över...på mitt förslag...med mössa och vantar till.

 

Nu väntar SO - geografi - huvudstäder och länder i europa- det känns som om jag är tillbaka  i min egen högstadietid Förvånadalltså lite stenåldern - med denna rabblande kunskap....men men förhör ska det bli nu...och hon är såå duktig...mycket bättre minne än jag...

Ha det till nästa gång !!!

Ovido - Quiz & Flashcards