Alla inlägg den 22 november 2008

Av pippilotta - 22 november 2008 19:01

Mycket festande har det varit de senaste dagarna ;)

I går blev det sent efter en trevlig kväll med mina kollegor och vår

50 åring!!

Vi körde Go-cart, var och bubblade och sedan var vi på restaurang och åt och dansade och skrattade, härligt .

Tyvärr för min egen del så vågade jag inte bubbla...infektionsrisk...och alkohol ska jag helst inte heller dricka eftersom medicinen som jag tar har antabuseffekt...

I dag så har vi nyss haft adoptionsfest - vilken glädje !

Det är alltid så roligt att se alla barn och föräldrar, jag brukar tänka att utan adoption så skulle inte dessa fantastiska familjer finnas...

Och allt fungerade så bra med organisationen i år. Vi hade hyrt in både mat, kaffe och diskning...så vi bara städade och

dukade på och av - väldigt smidigt.

Jag jämför med matfester som vi har haft tidigare år...då arbetsbörden på några få har varit mycket större...

I kväll är det makens tur att åka på festligheter med jobbet - den här gången hade de bussresa med hemligt mål...





Ovido - Quiz & Flashcards