Alla inlägg den 18 november 2008

Av pippilotta - 18 november 2008 17:54

än väntat...

blev det här hemma. Vi hade det ganska lugnt på jobbet i em, så jag passade på att ta ut den timma som jag gjorde extra i morse på en gång. Vilket gjorde att det inte har varit lika stressigt med middagen före sonens innebandy. Dessutom erbjöd sig farfar att skjutsa sonen till träningen :)

Nu sitter stortjejen med eng.läxan och lilltjejen har en kompis här till sju.


Av pippilotta - 18 november 2008 08:18

...blir det idag...

Nu på morgonen ska jag till en annan förskola och delta i ett pedagogiskt nätverk, sen tillbaka och jobba en stund, kl.13.00 ska jag vara på en träff om MUS (matematik utvecklings schema), och sedan tillbaka och jobba en stund igen... Så hit och dit blir det idag...

Efter det blir det direkt hem och laga middag för att skjutsa sonen till innebandyn.

Hoppas att hinna läsa tillsammans med barnen innan det blir för sent på kvällen. Mitt ständigt dåliga samvete...vill ju att det ska bli en mysig stund...men det är svårt att få tiden att räcka till på kvällarna till alla tre...


Ovido - Quiz & Flashcards