Alla inlägg den 6 november 2008

Av pippilotta - 6 november 2008 22:23

...är det nu...

Det har varit en lång dag i dag.

Vi började dagen med att skicka våra flickor på skolan med div. packning, sen åkte vi med sonen till habiliteringen för ett läkarbesök. Det gick bra men blir gärna känslosamt för mig...

Sen åter med sonen till skolan. Åkte med sonens innebandypackning till farmor & farfar, eftersom jag "stängt" idag och hans träning börjar redan 17:00...så går han dit och äter innan träning - Tack för det snälla f & f ! Tillbaka på jobbet - till 17:30. Hem och hämtade min äldsta dotter och åkte iväg till vårt kvällsöppna köpcentrum!

Hallowen dräkt, present, farsdagspresent och vinterskor stod på schemat...

Middag på MAX... :(   men gott är det...

Åter hemma ca 21:20...lååång dag!

Och hemma...

ser det ut...

så fort jag inte är hemma och "håller efter" =plockar efter alla...så blir det verkligen rörigt här hemma...

Nu återstår att packa lite för i morgon åker jag ju med min minsta till min pappa och hälsar på .

Ovido - Quiz & Flashcards