Alla inlägg den 4 november 2008

Av pippilotta - 4 november 2008 21:20

...till helgen så bär det norr ut...till min pappa!

Vi brukar alltid åka hela familjen...men som det ser ut nu...så är det så svårt att hitta en helg som alla kan...

Därför så bestämde jag mig för att åka med bara tjejerna...men nu har min äldsta dotter blivit bjuden på ett kalas hos en av sina bästa vänner...så då stannar hon hemma med pappa och brorsan som har innebandyturnering (3 matcher) hela söndagen! Så nu får det bli lilltjejen och jag - mysigt!

Eventuellt så följer min bror med  :)

Det är ju Farsdag på söndag!!!

Av pippilotta - 4 november 2008 18:21

...och mycket mer omfattande har det blivit att vara LLU:are.

 Eller som det hette på min tid - handledare ...mina två dagar på universitet har gett mig många nya inblickar i den nya utbildningen - och en känsla av vad det innebär att vara LLU:are (lokal lärar utbildare). De här dagarna har känts inspirerande och jag har faktsiskt blivit sugen på mer...


Annars så rullar livet på som vanligt med innebandyträningar, hushållssysslor, läxläsning osv... ;)

I morgon ska  jag på jobbet igen - vi ska på teaterbesök till stan med vår barngrupp.

Och på kvällen så ska jag med några av mina arbetskamrater på en förskollärarträff som LF ordnar - med buffé...mmmmmmmums!

Här hemma är det som vanligt fullt med kompisar till barnen.. :) Har precis gjort middag till 6 hungriga barn...



Ovido - Quiz & Flashcards