Alla inlägg den 20 november 2008

Av pippilotta - 20 november 2008 23:20

...firas den 18 november

 sedan några år tillbaka. Där jag bor så ska vi fira nu på lördag med buffé,musikunderhållning för barnen och fiskdamm...

Jag är med där och håller lite i trådarna...så det snurrar också i mitt huvud just nu...

Men roligt blir det tror jag, eller VET jag !!!

Det är alltid lika fantastiskt - tycker jag att se alla dessa barn och föräldrar tillsammans!!

Av pippilotta - 20 november 2008 23:01

...where ever you are...

I dag har maken haft en ledig dag.

Det är skönt eftersom jag har "stängt" i dag - så farmor och farfar

 fick lite ledigt...

Annars så går barnen dit varja torsdag när jag jobbar sent.

Så när jag kom hem var familjen med sonen på innebandyn och middagen var avklarad.

Macka och en light cola blev min middag...:(

Annars så har kvällen varit lugn och bra. Har hunnit göra läxorna med barnen utan allt för mycket stök...

Sista timmarna har jag suttit med ett kollegieblock och försökt utvärdera vår verksamhet - försöka hitta + och - med de förändringar som vi har gjort...och det har inte varit lätt...

Vi fick detta i "läxa" till i morgon när vi har planeringsdag - så jag hoppas att det har gått bättre för mina kollegor!



Ovido - Quiz & Flashcards