Alla inlägg den 1 november 2008

Av pippilotta - 1 november 2008 13:28

...fortsätter och fortsätter...

Även om energin och tankarna nu har funnits på annat håll ett tag igen...

Jag vet att jag inte ska skylla på annat...men det är ändå mycket kring mina äldsta barn, jobbet tar mycket kraft..., samt att maken har varit på resa i 8 dagar... jag vet,vet,vet att jag måste "sköta" mig ändå...

Det är ju för min egen skull som jag gör det här - eller inte gör...

Den sista tiden har jag funderat kring Xtravaganza...min bror har varit duktig och gått ner drygt 20kg på ca 10veckor och hållt det i ett år nu...men på något sätt så känns det fel att "bara" äta pulver / soppor... men det verkar ju fungera...men kostar gör det...

Viktväktarna fungerar ju också bra  - om man gör som man ska...

Pust !

Det enda jag vet är att något måste ske...för som det är nu så pekar siffrorna på vågen åt fel håll hela tiden...

Av pippilotta - 1 november 2008 11:14

...sen frukost...

minstingen vaknade inte förrän vid 09:45 tiden...så frukosten är avklarad för bara en stund sedan.

TYPISKT

bara att det inte är någon morgontidning i dag-när man har all tid i världen att läsa den...men, men de behöver väl vara lediga någon dag de också...

Jag har istället suttit och tittat på Gudrun Sjödéns vårkollektion på nätet(har blivit utvald som testkund :) ) och jag blir som vanligt sugen på hennes koftor...de är så härliga i färger, mönster och kvalitet ! Får fundera ett varv till...bara -  för priset är ju lite högt...men det brukar ändå vara värt det - för jag har många favoriter kvar i garderoben !


I dag kommer maken hem...han ska hämtas vid tåget på em...är lite sur! För han har inte satt på vinteräcken innan han åkte iväg...och det är ju den 1:a nov i dag...och vi har varit lite srandsatta här hemma...har inte vågat åka iväg på några längre utflykter...

Ovido - Quiz & Flashcards