Alla inlägg den 19 november 2008

Av pippilotta - 19 november 2008 21:31

...ja just nu är det -

 barnen, hälsan, vikten och jobbet som tankarna kretsar runt...

Min privata gynekolog sa till mig att de på vårdcentralen tar cellprov oavsett hur man mår.. Enligt henne så skulle ingen ha tagit ett cellprov på mig - utan först behandla min infektion...som jag gör nu...

Så nu hoppas jag att det var därför som jag hade cellförändringar...

På jobbet är det mycket som händer...

och allt handlar om ekonomi - tråkigt... för det handlar hela tiden om fler och fler barn - vilket dessutom betyder fler små barn...

På fredag ska vi ha stängt på förskolan för planering och utvärdering...känns lite jobbigt för jag anar att det kommer att bli ganska jobbiga diskussioner...

Men på kvällen ska vi ut och fira en av våra arbetskamrater som fyller 50 nästa vecka !

Hos mig faller stora snöflingor i kväll!!

Mysigt !

Ovido - Quiz & Flashcards