Alla inlägg den 2 januari 2010

Av pippilotta - 2 januari 2010 17:42

Mina personliga mål för 2010 är :

 

-Att hålla vikten ( och om det går gå ner lite till...)

-Motionera mera och framförallt mer regelbundet.

 

Av pippilotta - 2 januari 2010 17:33

...ja nu år det dags för omtag   när det gäller både min vikt och att komma igång med motion...

 

Jag har iallafall börjat bra!

Både idag och i går har jag kommit ut på en promenad så nu är det bara

att hålla i !! och hålla ut ...

Det är min svagaste länk...att håll ut...

 

Jag har vägt mig i morse ... och det var inte såå roligt    men ändå OK...

Jag har ju gått ner ca 22 kg under våren...och faktiskt hållt vikten hela sommaren och hela hösten och vintern... men nu den senaste månaden så har jag gått upp ca 2-3 kg...

Så nu gäller det att bromsa och ta ner dem + helst några kg till !

Ovido - Quiz & Flashcards