Alla inlägg den 18 januari 2010

Av pippilotta - 18 januari 2010 17:58

...är mensen tillbaka också !

Efter allt strul med spiral, p-piller ev. cellförändringar mm mm så har jag inte haft grejerna sedan någon gång i börja av nov tror jag...

Gjorde tom en gravtest den 23 dec för att vara säker   

Men i dag så funkar kroppen som den ska igen - såå skönt att slippa täka på det i alla fall!!

 


Av pippilotta - 18 januari 2010 17:52

...kilo på en vecka    !!!

Så nu är jag nere på den vikten som jag har haft sedan i somras...

men eftersom jag ju inte rikigt var nöjd då så ska jag hålla ut någon vecka till nu...

Skulle jag kunna gå ner hälften =2kg nästa vecka så skulle det vara kanon   

 

Nu är maken och mina yngsta frön i slalombacken och jag och min stora tjej ska ge oss på hennes matteläxa och sedan hårtvätt och duschning...

 

Promenad ska det oxå bli - när maken och barnen är hemma så sticker jag ut en sväng - ska faktiskt bli skönt känner jag    hoppas att den känslan stannar kvar !!

Ovido - Quiz & Flashcards