Alla inlägg den 10 januari 2010

Av pippilotta - 10 januari 2010 21:56

...jag har nog redan för några dagar sedan bestämt mig för att köra några veckor med xtravaganza - igen ... suck!   

Såå i helgen har jag unnat mig extra mycket skräp - typ chips och godis...

 

Det är såå trist att jag ska behöva gå den svängen igen...

 Men medlemsskapet sträcker sig ju över ett år, så jag har några månader kvar på mitt kontrakt... nu har jag gått upp ca 4-5 kilo i december och dessutom så var jag inte rikigt nere på min vikt när jag slutade till skolavslutningen...

Så i morgon så gäller det !!!

 

Invägning i morgon bitti och så 3 soppor, vatten och kaffe är det som gäller nu några veckor framöver...

 

Annars så har vi haft en skön helg, i dag lyckade svi komma ut hela familjen tillsammans på en längdskidtur   till och med vår stora tjej kom med ...

 

Nä nu ska jag gå i säng med "Fyrvaktaren" - maken ser en i raden av "jätteviktiga" fotbollsmatcher .

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards