Alla inlägg den 4 januari 2010

Av pippilotta - 4 januari 2010 11:20

Strattera ...

 ja det håller vi på med, sonen ska sluta med en medicin och börja med en annan...

Han är så duktig och än så har vi inte märkt någon skillnad, han äter forfarande Ritalin parallellt med upptrappning av den nya medicinen... själv så kan jag ju ingenting om det här...men på habiliteringen så är de riktigt kunniga!

 

Nyss så ringde de och ville att vi skulle komma in för blodtryck och puls kontroll...så det ska vi och så passar vi på att göra en stdstur när vi ändå ska in till stan.

Av pippilotta - 4 januari 2010 11:15

...att det är måndag idag    jag har fortfarande helg !

Jag som skulle väga in mig idag - men det får bli tisdag istället.

Men jag har ändå börjat dagen bra ... havregrynsgröt med lite äppelmos och en rostad fullkornsmacka med rökt skinka...

Det borde hålla mig mätt ett tag i alla fall !

 

Nä nu ska jag in i duschen , barnen och jag ska in till stan och maken ska iväg och jobba idag...

sakta så börjar vardagen att komma tillbaka...återstår att vända på dygnet   

Frukost vid10:30 är ju liite sent ...

 

Have a nice day!!!

Ovido - Quiz & Flashcards