Alla inlägg den 7 januari 2010

Av pippilotta - 7 januari 2010 16:29

...med stort I får det förresten bli på måndag!

Jag ska under helgen ta ställning till om jag ska gå in i en "soppa" period till och i så fall om jag redan ska börja den nu på måndag   ...

?????


Av pippilotta - 7 januari 2010 16:23

...jag tror faktiskt inte att jag/ eller vi människor är gjorda för att leva i så här kallt klimat...

Jag vill bara vara inne och elda i brasan !!!

Men är man förskollärare så är man...   -24 i morse visade termometern ...på jobbet efter lunch visade den -18 ... men på med alla kläder och ut med barnen !!!

Och ingen av barnen klagade ... de lekte glatt på alla snökullar och grävde i all snö...

Vi fröknar löste av varandra för rast så oss gick det ingen riktig nöd på heller...

 

Annars så har jag varit och snabbhandlat och hämtat flickorna på skolan, sonen gick till farfar´s och ska stanna där och äta middag...

 

Nä nu tror jag att det är dags för dagens första brasa i öppenspisen!

 

Längtar till ca -5 och sol !!!


Ovido - Quiz & Flashcards