Alla inlägg den 1 januari 2010

Av pippilotta - 1 januari 2010 14:49

... 2010 känns bra !!

I går skålade vi in det nya året med goda vänner... först eldade vi och grillada hamburgare och korv , drack glögg och varm choklad    mycket mysigt!!

Taxi hem på småtimmarna...det tyckte barnen var spännande - de har aldrig åkt taxi förrut!

 

Här hos oss vräker snön ner ... men maken och  jag har iallafall tagit

årets första promenad !

Men den blev inte såå låång som jag hade önskat ca 2 dm snö pä vägarna...vass snö och motvind...men ut kom jag ialla fall!!

 

Maken tog en extra sväng...flickorna sitter upp och spelar super Mario Wii och jag sitter här    sonen har följt med farfar´s in till stan för att hälsa på farmor´s lillbror...

 

Nu måste jag klura på middag ?!

 

Och så vilka löften och mål som jag ska sätta upp för detta år!

 


Ovido - Quiz & Flashcards