Alla inlägg den 14 januari 2010

Av pippilotta - 14 januari 2010 09:59

... dotter    

har hittat en stegräknare i min mobiltelefon    jättekul !

Nu ska jag börja avända den dagligen!!

Ska försöka å 10 000 meter varje dag !!!

 

Annars så går det bra med soppdrickandet ... vägde mig i morse och på 3 dagar så har jag gått ner 3 kilo !!!

Jo jag vet att det är mycket vätska men ändå   det känns inspirerande inför de kommande veckora!!!

 

Annars så är jag hemma med min lilla tjej i dag!!

Vi myser och eldar i öppenspisen , pannan hade slocknat i natt så vi har ca 17 grader här inne ... kallt!!

 

Av pippilotta - 14 januari 2010 09:59

... dotter    

har hittat en stegräknare i min mobiltelefon    jättekul !

Nu ska jag börja avända den dagligen!!

Ska försöka å 10 000 meter varje dag !!!

 

Annars så går det bra med soppdrickandet ... vägde mig i morse och på 3 dagar så har jag gått ner 3 kilo !!!

Jo jag vet att det är mycket vätska men ändå   det känns inspirerande inför de kommande veckora!!!

 

Annars så är jag hemma med min lilla tjej i dag!!

Vi myser och eldar i öppenspisen , pannan hade slocknat i natt så vi har ca 17 grader här inne ... kallt!!

 

Ovido - Quiz & Flashcards