Alla inlägg den 20 januari 2010

Av pippilotta - 20 januari 2010 12:52

... har jag soppat nu, och det går ju bra, men är såå tråkigt att inte få äta eller tugga något...

Just nu så känner jag mig ganska nöjd med hur kläderna sitter och skulle jag hålla den här vikten så är det ju OK   .

 

Men det var ju så här jag slutade i somras...och helst så vill jag ju ner några kilon till ...

Så minst en vecka till måste jag ge soppandet... men med all sannolikhet så sitter de här 3-5 kilon mycket hårdare än de första... så för att få bort dem måste jag nog soppa på 3-4 veckor till ...och det VILL/ORKAR jag inte...  

 

I dag är jag hemma med lilleprinsen - han har ont i huvudet och känner sig hängig.

Det är 5:e dagen som han äter sin nya medicin ... kan ju bero på den ??

Vi har en läkartid inbokad om ett par veckor ...

 

Ovido - Quiz & Flashcards