Alla inlägg den 3 januari 2010

Av pippilotta - 3 januari 2010 13:07

                            ...på avlösning här hemma    faktiskt lite eller mycket trist att det fortfarande ska behövas...

 Men framförallt när barnen har kompisar här så vill jag inte lämna dem själv för att ta en promenad...

Och nu har båda tjejerna var sin kompis här ... och jo jag vet att jag är en rikig höns mamma ...

 

Men jag hinner nog ut iallafall   SKA ut på en tur!!!

 

I morgon så är det dags för invägning, jag kommer att väga mig på måndagar nu fram till att jag har gått ner mina 3 kilon och helst lite fler !

Jag tänker också börja att simma eller träna på vår idrottshall - i allafall 1 gång/vecka...vi får av kommunen träna eller simma gratis !

Och så ska jag gå ut på mina promenader minst 3 gånger/ veckan   

Hoppsan !! Ja men nu har jag sagt det... så nu gäller det att hålla vad jag lovat...

Så mina mål för 2010 blir alltså :

 

träna/simma 1 gång/vecka

promenera 3 gånger/ vecka

Samt loosa minst 3 kilo....

 

Hoppas att maken och sonen snart är hemma, de är ute på premiär tur på längdskidor... vi fick inte med oss flickorna...annars så hade vi tänkt åka hela familjen...

Ovido - Quiz & Flashcards