Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av pippilotta - 31 oktober 2008 17:17

...mycket hellre ett ljus!

 Eller helst många ljus - älskar verkligen de tända ljusen!

Tänker på de mina som inte längre finns med mig / oss... Det är en sorg för mig att min mormor aldrig fick träffa mina barn !

 Hon dog alldeles för ung - nyss fyllda 75 år. Den sista tiden frågade hon dagligen om vi hade "hört något om barnet..." En månad efter hennes död fick vi vårt barnbesked om vår dotter från Syd Korea...



Av pippilotta - 31 oktober 2008 17:03


Halloween....alltså...

 Fast att jag har tre barn så vet jag aldrig vilken dag det är som det är "Bus eller godis"...är det i kväll eller i morgon - lördag????

Det beror nog på att jag inte är så förtjust i hela grejen... Men,men de är ju ganska söta de små monstren när de kommer och ringer på...

Min yngsta tjej håller som bäst på att klä ut sig till häxa, hon ska på fest till en klasskompis...Sonen sover över hos en kompis...maken är fortfarande utomlands...Så äldsta dottern och jag ska ha fredagsmys med Idol, vi hejar på Alice !!!

Ovido - Quiz & Flashcards