Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av pippilotta - 20 oktober 2008 18:41

Jag har varit ute och gått !

Men det behövdes en förfrågan från en grannfru :) Så motigt...men jag kunde ju bara inte säga nej...och nu är jag så glad att det blev av ! Men oj vilket tempo hon hade...de första 10-15 min undrade jag vad jag hade gett mig in på :) men sen fick jag upp flåset lite...

Dagen har annars gått bra, både för oss och för vår dotter - tror jag

 i allafall - hon säger som vanligt inte så mycket...

I morgon ska vi dit igen , men då får maken jobba.


Av pippilotta - 20 oktober 2008 09:53

Ja lite så känns det...

I dag ska vi påbörja en psykologutredning på vår äldsta dotter...efter två år i kö så är det dags i dag. Det är så mycket känslor runt det här, vi vill ju bara göra det som är bäst för henne ! Och hur ska vi veta ...men som det känns nu så är det här rätt. Vi och skolan behöver få veta hur vi ska stötta henne på bästa sätt...

Annars så rullar dagen på med, bad - förhoppningsvis efter skolan sen innebandy för lilltjejen.


Har förresten inte vägt mig i dag...men jag håller på att bygga upp en känsla att nu startar jag igen !!! Om några dagar...

Ovido - Quiz & Flashcards