Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av pippilotta - 15 oktober 2008 16:24



I dag tror jag att många av er skulle vilja ha bytt jobb med mig !

Vi packade våra ryggsäckar och traskade i väg med våra 5-åringar. Där jag arbetar har vi väldigt nära till skogen.

 Idag hade vi bestämt oss för att skippa lunchen på skolan och istället ta med korv & bröd  och göra eld i skogen. Och vilken dag !

 Ett härligt höstväder - strålande s¤l - klar luft - härliga lekar (och mycket tid) i skogen och vid vattnet - hungriga barn och smaskens med grillkorv !


I kväll bli det en lugn kväll - inga träningar för barnen. Vi myser med böcker, barnen älskar att läsa högt för mig! Helst samtidigt...


I dag är det sista dagen för att söka till högskolan VT - 09 ... och jag hade egentligen inte alls tänkt söka...men i går pratade min rektor med mig...och på den vägen blev det...känns lite spännande oxå :) Det är på distans - Pedagogik - Lärande genom handledning och reflektion (7,5hp)


I morgon är det torsdag...min nya vägdag ??? Vägning på jobbet...

we´ll see :-)

Ovido - Quiz & Flashcards