Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av pippilotta - 17 oktober 2008 19:51


...i öppna spisen - så mysigt så!

 Barnen och jag har fredagsmys - synd bara att maken jobbar sent...

hade en "diskussion" om dessa sena kvällar i morse...vet ju att han inte kan göra så mycket åt det...men men lite tror jag att han

skulle kunna påverka...


I morgon så ser jag fram emot en middag med goda vänner och deras barn. Vi har inte träffats sen i somras, vänner som vi lärde känna i början av vår adoptionsresa alltså ca 12-13 år sedan...vi har lärt känna många mycket trevliga människor genom våra adoptioner - jag tror bestämt att det är mycket vettiga och trevliga msk som adopterar!

Om jag får säga det själv ;)


Nu ska jag fundera på matsedel för i morgon och skriva shoppinglista!

Ovido - Quiz & Flashcards