Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av pippilotta - 6 oktober 2008 21:43

Vad vågen stannade på får bli min hemlighet...men det har varit samma vikt sen slutet på sommaren...

Och idag så har det gått bra ! Inget speciellt onyttigt - ganska mycket vatten och lite frukt har det blivit...det känns skönt !

 Att jag har klarat av första dagen :) Imorgon börjar jag jobba 10.00 - så då tänker jag försöka att gå en promenad !

Annars så har det varit en ganska bra dag - efter jobbet blev det en sväng till IKEA ...och det slutade med att jag hittade en säng till sonen på fyndavdelningen ! Fick precis in den i bilen... Han har ju snart vuxit ur sin juniorsäng så vi ska fixa hans rum  = makeover under hösten...han är ju storkille nu !

Nu tänker jag avsluta kvällen med en frukt och lite vatten !!!

Ovido - Quiz & Flashcards