Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av pippilotta - 2 oktober 2008 21:06

Ja, jag brukar ha stenkoll på mitt och familjens olika aktiviteter. Har både en egen almanacka och en familjealmanacka...

Men vad hjälper det när jag inte orkar eller glömmer att titta i dem...

Jag hade en utbildning med LF (Lärarförbundet) i dag på fm...

hade meddelat på jobbet att jag skulle vara tillbaka ca 11.30 så min kollega såg ganska förvånad ut när jag dyker upp på min ordinarie arbetstid...

Det känns inge bra...har känt mig så här den senaste veckan...har inge ork på kvällarna heller...går i princip och lägger mig när barnen har somnat...

Jag hoppas verkligen att det beror på den förkylning som jag har dragit på ett tag...

Annars så ordnade sig em bra ! Stortjejen har varit hemma själv tillsammans med två kompisar efter skolan, sonen följde en kompis och fick där skjuts till innebandyn och lilltjejen hämtade jag på lunch rasten så hon har varit med mig och "stängt" på jobbet .

Efter jobbet så hämtade jag killarna på innebandyn, sen hem för middag, läxor och faktiskt ganska tidig kväll för alla tre.

Nu borde jag hänga en tvätt, plocka fram kläder till barnen, packa 6-åringens gympaväska...

Men nu tänkte jag slappa framför TV:n en stund innan jag lägger mig !

God natt !!

Av pippilotta - 2 oktober 2008 08:09

I dag har jag bloggat i en månad !!

 Det känns jätteskönt, fortfarande så är jag ju anonym och jag tror att det känns rätt, jag provar mig fram ett tag till !


Den här veckan avslutas med  två stängningsdagar på jobbet för mig :(

speciellt eftersom maken också jobbar sent och våra

ständiga  barnvakter = farmor & farfar har farit till stugan, så blir det lite trixande med hämtning på fritids...

Ovido - Quiz & Flashcards