Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av pippilotta - 16 oktober 2008 21:04


Näpp...

Den rätta känslan av att "nu har jag bestämt mig !"- har inte infunnit sig ännu... det är tyvärr så mycket annat som tar energi från mig...


I dag så tror jag kanske inte att det var lika många som det var igår som skulle vilja byta jobb med mig :) REGN hela dagen...utelek i galonisar - men barnen hade riktigt roligt i alla vattenpölar - tills de började frysa om sina blöta händer...in och av med alla blöta mössor, vantar, galonisar i torkskåpet...


I går så fick jag oxå veta att ett par av våra närmsta vänner ska gå skilda vägar ... så tråkigt...vi har haft mycket roligt genom åren...Vi har umgåtts i nästan 20 år... kommer att kännas konstigt att träffa dem var för sig...


Bra kväll i kväll, lugnt och mysigt med läxor och läsning och kvällsfika så klart med tända ljus !


Ovido - Quiz & Flashcards