Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av pippilotta - 7 oktober 2008 08:32

Jag vet inte om man kan säga så men jag har faktiskt varit avundsjuk på mina vänner som har varit på mammografi de senaste åren...

och nu är det min "tur" - idag !

Det är väl samma känsla som man har när man har varit hos tandläkaren eller hos gyn...det är skönt när det är över :)

Lite pirrigt är det också...

Av pippilotta - 7 oktober 2008 08:25

Ja det är lika bra att skriva ner vad som ska göras idag...

Blev tyvärr ingen havregrynsgröt i dag, utan kaffe & 2 mackor, så där, men OK.

Barnen är i väg till skolan och jag tänker ta en rask promis !

Sen dusch och iväg till jobbet.

Lunch med mycket från salladsbordet!

Hämta på fritids och hem för en snabb middag.

 Maken kommer hem i tid så han kan skjutas sonen till innebandyn.

Läxor med barnen.

Och "bara" frukt, kaffe/the & vatten i kväll !!

Ovido - Quiz & Flashcards