Alla inlägg den 29 april 2009

Av pippilotta - 29 april 2009 08:28

...med tid att blogga har det varit den senaste tiden...

Mycket med barnen, jobbet, pluggandet + allt annat som hör vardagen till...

I går var jag i alla fall hemma hela dagen och pluggade - så nu känns det lite bättre inför nästa vecka när jag ska in för den sista träffen på universitetet! Men den här helgen blir nog också till stor del mycket läsande och skrivande... :(

Det är ju roligt att läsa...men när man jobbar samtidigt så känns det som att det blir för mycket...har faktiskt funderat på förskolelyftet...det låter spännande...men men det får nog vänta någon termin i alla fall...

I kväll ska jag in på Xtravaganza, vet faktiskt inte hur många träffar jag har missat nu...men min motivation håller i sig och här hemma på min våg har jag gått ner 11 kg nu!! Så NU både känns och syns det!

Ha en bra dag! Det tänker jag ha - som förskollärare är den här årstiden härlig! Vi kan vara ute precis hur mycket vi vill - i solen!

Ovido - Quiz & Flashcards