Alla inlägg den 2 april 2009

Av pippilotta - 2 april 2009 22:21

... det blev en promenad!

Såå skönt att det blev av...i morgon borde det också kunna bli en!


Nu väntar sängen !


Och i morgon så slutar jag tidigt och sedan ska lilltjejen och jag ha en mysdag :-)

Av pippilotta - 2 april 2009 18:21

...ja kanske kan det bli så!

Jag har fått en förfrågan från en kompis att följa med i slutet på augusti...och det känns lite lockande...men mycket avlägset bort...

SKA i alla fall ta en promenad i kväll!

och jag måste säga att jag känner mig lättare redan nu efter -6kg...så försvinner 6kg till så kan jag nog börja att jogga lite...

Måste bara få dessa promenader att bli regelbundna!!!

Längtar efter att känna det berömda suget efter en promenad :-) Får verkligen tvinga mig i väg på mina promenader...



Av pippilotta - 2 april 2009 08:55

... jag måste säga att jag känner mig otålig...

när det gäller att gå ner i vikt...jag trodde faktiskt att det skulle "rasa" kilon med den här metoden...

Jag lever ju faktiskt på ca 500 kalorier/dag!

I morse när jag vägde mig (kan inte låta bli..) så hade jag gått ner

6 kilo...och det är 2 veckor och 4 dagar sedan jag startade...

Men men jag borde väl vara nöjd med det ändå :)

Och jag är SÅ duktig - men måste också säga att det är lättare än vad jag trodde! Jag känner mig aldrig hungrig, har ingen huvudvärk - som jag trodde att jag skulle få... Det som har varit svårast är att dricka 3-5 litervatten om dagen.

Och så förståss att komma igång med promenaderna!!!

När jag börjar att gå mer regelbundet så kommer kilona nog också att rasa mer....

Ovido - Quiz & Flashcards