Alla inlägg den 16 april 2009

Av pippilotta - 16 april 2009 09:02

... NU SNÖAR DET HOS MIG !

och jag köpte penéer och murgrönor i går som jag hade tänkt plantera i dag på fm...

Varför är detta land så avlångt!

I går när vi kom hem så sopade vi hela gården, tog bort allt gammalt vinter som en-, tall-, granris...

men men vi har mycket snö kvar...

MEN måste det komma MER !???

Av pippilotta - 16 april 2009 08:52

... Ja eller vad kallas det???

Vi har haft en riktigt skön påsk med mycket sol, godis och god mat till de övriga i familjen...

det har också blivit en långpromenad nästan varje dag :)

...men vad skönt det var att komma hem i går och kunna "logga in" på min dator...kolla bloggar, facebook och min mail...

Barnen är kvar to &fre med farfars i stugan och vi ska jobba!


Vägde mig i morse !

 Och nu har jag ju snart ätit dessa soppor i fem veckor(på lördag) ...

= -8,5 kg

&

-14 cm i midjan!

Är faktiskt nöjd med resultatet även om det är långt kvar tills jag är nöjd...

Det går fortfarande bra och jag tycker att de smakar gott fortfarande...men det är ju så fruktansvärt tråkigt och osocialt!


Nä nu är det dags för dagens första soppa, sen dusch och sen jobbet!

Efter jobbet ska maken och jag till MIO och titta på köksbord...och till IKEA...

...vad gör man inte när man har en barnfri kväll...

Ovido - Quiz & Flashcards