Alla inlägg den 3 april 2009

Av pippilotta - 3 april 2009 22:48

...har jag och lilltjejen haft idag...

Vi har pratat och shoppat och hon har ätit...själv så beställde jag ett glas vatten:(

Hon älskar High school musical - så det blev lite sådana grejer - nyaste filmen, utklädnings kläder, en mugg och en liten skål...fast lite fick hon betala med sina egna pengar... men hennes lycka var gjord!

Här hemma så har det varit fredagsmys med film och godis för de andra i familjen...

Tyvärr så blev det ingen promenad...maken och jag har suttit och planerat lite sommarsemester...vi har nog slopat en resa till Medelhavet i år...Maken är sugen på London...men jag vill åka till Stockholm och Kolmården...men vi får se vad det blir... :)

Barnens farmor och farfar har åkt till stugan för att fira påsk...så nu blir det lite knöligt med barnvakt till veckan...men det ordnar sig säkert på något sätt.

Vi åker också dit och firar påsk men inte förrän på Skärtorsdag!

OCH

i morgon har jag varit på den här dieten i tre veckor...

känns motigt att tänka att jag nog har nio veckor kvar...börjar verkligen längta efter mat nu...har till och med drömt om mat :)

Ovido - Quiz & Flashcards