Alla inlägg den 20 februari 2009

Av pippilotta - 20 februari 2009 08:17

... är maken och barnen i väg...

Jag börjar jobba 9:30, skönt att få en liten stund själv i huset ;-)

Helgen närmar sig också, härligt med sovmorgon, det känns inte bra att behöva väcka barnen på morgonen...

Sonen behöver vi förstås aldrig väcka - han verkar ha en inbyggd klocka...sover i princip inte längre än 6 någon morgon...den sista tiden nu har han dessutom börjat att vakna vid 5 !! Tror att det har att göra med att han är lite mörkrädd...och inte kan somna om när han har vaknat till...hoppas att det vänder snart - både för hans egen skull och för vår...!


I helgen har vi ingen aktivitet för barnen...bara 1 kalas & 1 kompis som ska sova över...så om det blir lite varmare så hoppas jag att vi kommer iväg att åka slalom!

Och jag måste sätta mig och plugga!!!!! Ligger hopplöst efter med både litteraturen och mina uppgifter...:(


Stängningsfredag för mig på jobbet i dag, maken jobbar till 20:00, så barnen får gå hem till sina underbara farföräldrar efter skolan - och får mat där oxå!!

Sen väntar mysfredag med barnen och "Let´s dance"

&

popcorn!


Ovido - Quiz & Flashcards