Alla inlägg den 4 februari 2009

Av pippilotta - 4 februari 2009 22:00

... skriva vad jag tänker...

Det känns lite tabu...men det ska bli såå skönt att få :

sova på morgonen

 prata med varandra utan att bli avbrutna...;-)

fika / äta utan att hela tiden hjälpa till med det ena och det andra

kunna göra egna val ...och inte hela tiden ha barnen i första hand...

......

Fy vad jag låter gnällig och missförstå mig inte...

Jag älskar verkligen mina barn!

Och jag är i grunden jättedålig på att ta "egen tid" i vardagen....så det är nog därför som jag känner så här...

Men barnen kommer att ha det bra, de kommer att bo här hemma tillsammans med sin farmor och farfar...

I dag har det annars varit en fixardag, biblioteket, apoteket,posten, handlat samt att jag har varit till frisören med mina två äldsta barn -de blev såå snygga!


Ha det så bra!

 Nu blir det London i några dagar!!!

Ovido - Quiz & Flashcards