Alla inlägg den 12 februari 2009

Av pippilotta - 12 februari 2009 17:58

... för fort igen ...

Den här veckan har jag både jobbat och varit 1½ dag på universitetet, maken har varit på jobb i Sthlm...

I dag så har vi varit till den högstadieskola där vår dotter förmodligen ska börja i 6:an nästa termin, vi har träffat rektor och fått lite information om hur det kommer att se ut där till hösten och ur de kan ge vår dotter det extra stöd som hon kommer att behöva...


Nu ser jag verkligen fram emot imorgon !

Då har jag kortdag - slutar 13.00 så då hämtar jag barnen efter skolan :-)

Då ska vi bara mysa  och vara tillsammans !!!


I kväll så väntar:

Handling på ICA

Läxläsning

Duschning

Kvällsfika

-sen förhoppningsvis lite vuxentid med min man...

innan jag stupar i säng...

Ligger fortfarande efter med sömnen sen vi kom hem från London...


Ovido - Quiz & Flashcards