Alla inlägg under november 2009

Av pippilotta - 1 november 2009 17:51

...ja nu får det vara slut på "äta vad jag vill" dagarna Flört...

I morgon så ska jag väga mig på min våg...och så är det lite hårda dagar som gäller...ett tag framåt...

 

Vi är bjudna på bröllop i december, ska bli jätteroligt att klä upp sig och gå på fest!!

Brölloppet hålls i "våra vuxna vänners sällskap" och det är ju på två vis tycker jag...

jätteskönt att få gå på fest och bara vara vuxen...inte fixa och trixa så att barnen ska vara nöjda...

Men samtidigt tråkigt för barnen som aldrig har varit på bröllop...så hade det varit nära så hade ju barnen kunnat vara med i kyrkan och få se brudparet...

 

Men nu ska det alltså inhandlas ett stycke festklädsel...så det gäller att hålla vikten....

Förra måndagen så stod jag fortfarande still Glad så det tror jag nog att jag gör fortfarande...men den här helgen har det varit mycket godis...och god mat...lite vin....

Ovido - Quiz & Flashcards